Jak zůstat na tradičním (ale hi-tech) hausbótu | CZ.polkadotsinthecountry.com

Jak zůstat na tradičním (ale hi-tech) hausbótu

Vzhledem k tomu, každý by měl zaznamenat do Londýna na kanálech alespoň jednou

Homestay site způsob, Švestka Guide, je odlišný od ostatních autopůjčovnami je, že pracují s vlastníky přizpůsobit svůj čas.

V našem případě, že se rozhodli zůstat v jedné ze svých North West London hausbóty (jeden ze svých 870 nemovitostí v hlavním městě), šlo o naši námořní ubytování, večeři v Notting Hill je vegan a organické restaurace lékárna a jeden den v životě velitel plavidla jízdy GoBoat.

Vystoupit z stanice metra, bylo to neskutečné snaží najít Velvet Morning.

Můj telefon mapa mohl vzít mě jen tak daleko, a pak to bylo na mně, abych procházet kanály v Londýně.

Přivítá našeho hostitele a velkorysým koše (naplněný šampaňským lanýži, prosecco, jahody a snídani jízdného), netrvalo dlouho, aby se cítili jako doma.

load...

Zatímco hausbót nabízí nekonečné autenticitu (log hořák, žádná televize atd), subtilní přidání domovskou stránku Google (prostřednictvím partnerství s The Plum Guide) je skoro jako mít svůj vlastní recepci. Nejenže to ušetří mi čas, ale také zvýšenou naše homestay.

‚OK Google, zahrát Sam Cooke,‘ a okamžitě jsme měli na nějakou duši. ‚Hele Google, kde je náš nejbližší supermarket?‘ a tak bychom mohli zásobit na dodávky.

Ve večerních hodinách našeho pobytu, mám připravený v koupelně, která se pyšní volně stojící vanu a velkorysé výhled na kanálu nad dřezem.

15 minut chůze od hotelu, lékárna nás zapůsobil (jeden vegetariánský, jeden masožravec) s pestrou nabídku. Vinný lístek sám zahrnuty biovína, biodynamické winesand bez síry a minimálními zásahy vína. A nechápu, abychom začali na koktejly a la carte menu. Dokonce i když si nejste obvykle do biopotravin či vegetariánská strava, my vzdorovat nebude milovat toto místo.

Okruh zpět na skleničku na lodi (v krbu, samozřejmě), budeme vlezl do postele s zahřívací láhve oteplování naše nohy, a usnul za zvuků přírody.

Druhý den ráno jsme se vrtal kolem kuchyni dělat mimózy, vejce a avokádo na toustu (jsme stále v Londýně, po tom všem!), Než vyrazí na GoBoat turné po kanálech.

Rozjíždění v Paddingtonu, naše cesta nás vzala do zámku Camden přes Malé Benátky - kde bychom mohli ještě vidět Velvet Morning (nebo ‚domů‘, jak jsem si zvykl nazývat to již po jednu noc).

Hostit několik přátel na naší GoBoat koncept umožňuje řídit udržitelným způsobem postavené lodi, spolu s piknikový stůl, kolem kanálů s tím, co catering, kterou jste ochotni přinést. Hrát kapitána po dobu dvou hodin, je zkušenost, každý by měl zkusit alespoň jednou.

load...

Jo, a jsem nosit bretaňské pruhy pro můj víkend? To si piš já.

Související zprávy

Post Život

Nedostatek hořčíku by mohl být zvýrazněn z chuti čokolády

Velké britské výložníky: Old Swan and Minster Mill, Minster lovell, Oxfordshire

Vegetariánské restaurace ve Velké Británii a Irsku musíte vyzkoušet

Post Život

Italské jídlo a ochutnávka vín na dovolenou do vily LA Vigna v Montebuoni, Chianti, v Toskánsku v Itálii

Černý pátek a kybernetické pondělí dovolené za účelem uspokojení vaší touhy pobývat

Cupcake recepty na záložku pro některé víkendové pečení

Post Život

Letní prázdninová místa: To je důvod, proč jste je dostali

Pravda o tamponech

Cykly spánku: Zde je vše, co o nich potřebujete vědět

Post Život

Britské charity využívají sílu make-upu, aby pomohly obětem domácího násilí

Pokud jste s vaším bývalým přítelem, můžete být psychopat